Promocja -49% w Rossmannie - na co się zdecydowałam?



Witajcie!
Pomyślałam, że założę bloga. Bardzo często testuje nowe rzeczy. Dziś kilka słów o moich ulubionych promocjach w Rossmannie, czyli - 49%. O sobie napiszę w kolejnym poście. Jestem tak podekscytowana nowymi kosmetykami, że koniecznie muszę z Wami się tym podzielić! Dodam, że na zakupy wydałam 84zł... normalnie zapłaciłabym dwa razy więcej. Jak tu nie kochać promocji?


UWAGA!
Tylko raz można skorzystać z promocji, później dostajemy tylko w wysokości - 40%.  Hmmm... ale może Wasz partner albo przyjaciółka nie skorzystali z promocji i możecie się podłączyć? :)

 Zacznijmy od maseczek. 

ZIAJA!

1,59 zł za sztukę -w promocji 81 groszy
 Ziaja to firma, która zawsze mi odpowiadała.
Korzystałam z wielu ich produktów. Tym razem zobaczymy jak sprawdzą się maseczki. Moja skóra jednego dnia jest sucha, drugiego już trądzikowa i przetłuszczająca się - dwie różne maski powinny dać radę.
Maska Płatki Róży jest podobno dobra na zmarszczki... tylko ja nie mam zmarszczek. :)  Jednak drobny lifting każdemu się przyda, prawda? :)


 Lirene oraz Rival de Loop.

2,99zł - w promocji 1,52 zł
1,69zł w promocji 86 groszy

Kolejne dwie maseczki są z Lirene oraz Rival de Loop.
Lirene to typowa maseczka na zmarszczki - zapewne oddam ją mamie, choć ona zdecydowanie woli kremy niz maseczki. :) Rival de Loop zachęciła mnie do zakupu dzięki wyciągowi z brzoskwini. Och... ja to musi pięknie pachnieć! Jak wypróbuje koniecznie dam znać!


                     Dermika - Oczarowanie i Nocne Życie


4,99zł w promocji 2,55zł za sztukę



Plus dla firmy za świetny marketingowy krok. Nazwanie maseczek w ten sposób przykuło mój wzrok i stwierdziłam, że muszę je mieć! No i mam! Na randki chodzę - w prawdzie ze swoim chłopakiem - ale na pewno wypróbuję. Zobaczymy, może mój luby zauważy różnicę?

Nocne życie - jest podwójna wiec wystarczy na dwa razy ( cóż za ekonomia!) Maseczkę nakłada się na twarz tuż po kremie do twarzy, zostawia na 5-10 minut i na to nakłada się make-up. No ciekawe...


Oczarowanie - usuwa oznaki zmęczenia i nadaje świeży wygląd. Po dobrej imprezie to chyba nawet maseczka nie pomoże. A może któraś z Was używała? Polecacie?

              

              Bielenda - złota, żelowa i carbo

Gold - 2,99zł na 1,52 zł | Hydro - 2,49 na 1,27 zł | Karbo - 2,49 zł na 1,27 zł 

Hydro Boost Jelly Mask - piękne opakowanie, żelowa maska, jagody akai i algi koralowe a dodatkowo zapach wody różanej? Nie mogłam tego nie kupić. Mam nadzieje, że się nie rozczaruje. Maseczka ma za zadanie mega nawilżyć skórę - no zobaczymy, zobaczymy.

Carbo Detox - fajna maseczka, fajnie oczyszcza przyjemnie się zmywa. Kiedyś już ją kupowałam i mogę śmiało polecić! Mimo, że na opakowaniu napisane jest, że przeznaczona jest do skóry dojrzałej ,testowałam ją i kupie ją pewnie nie raz. Skóra po niej jest bardzo delikatna i przyjemna.

Metaliczna maska -  i tu się w domu zdziwiłam... okazało się, żę maska przeznaczona jest do skóry dojrzałej.. .a ten złoty kolor tak mnie kusi.... Jak myślicie, mogę śmiało jej użyć?


Perfecta - Moc Rozświetlenia

1,99zł po promocji 1,01 zł

I kolejna maseczka ze złotem. Jej zadaniem jest ożywienie zmęczonej i niedotlenionej skóry twarzy. Jedno opakowanie starcza na dwa razy - wiec znów - bardzo ekonomicznie. 

Czas na ... WŁOSY!

 

                     L'biotica Biovax Cavior

 Cena regularna 17,99, w promocji 9,99zł po rabacie - 49% - 5,10zł!  


Kawior, Złote Algi... oh co za luksus! 
Nigdy wcześniej nie korzystałam z kosmetyków, które zawierały kawior. Zostało ostatnie opakowanie - to myślę, dobra jest w promocji to kupię i przetestuję. Fajne eleganckie opakowanie zdecydowanie przykuło mój wzrok. No i mega plus za foliowaną tubkę !A zapach?  Niesamowity! Bardzo elegancki a jednocześnie klasyczny. Chyba się polubię z tą maseczką - o ile oczywiście włosy będą po niej nawilżone! ;) Czy to możliwe, że była aż tak tania? 


Intensive Hair Terapy


10,39 zł po promocji 5,30 zł




Mój chłopak ciągle marudzi, że wszędzie są moje czerwone włosy. Niestety tak już jest, że codziennie (sic!) wypada nam 100 włosów. Może Elfa Pharm stworzyła taki produkt, że nie będą wypadać w takiej ilości? Regularne stosowanie powinno przynieść zadowalające efekty. Tylko ten zapach... ziołowy...Nie przepadam. Jednak jak ma przynieść dobre efekty - DAM RADĘ! 

Nivea - Hair Milk

9,99zł po promocji 5,10zł

Nie korzystałam z kosmetyków Nivea do włosów. Był bardzo tani, więc grzechem byłoby go nie kupić. :)
Ktoś z Was stosował? Napiszcie mi koniecznie w komentarzu jakie jest wasze zdanie!


Isana - szampon do włosów czerwonych oraz Batiste - suchy szampon o zapachu kwiatowym!

Batiste - 11,99zł | Isana do czerwonych włosów - 9,99zł 


Jak wcześniej napisałam mam czerwone włosy. Niektóre szampony strasznie wypłukują kolor. Dlatego koniecznie muszę mieć specjalny szampon, który jak najdłużej utrzyma moją piękną czerwień. Po roku przerwy od czerwieni, znów wróciłam do mojego ukochanego koloru. Dopiero dziś w Rossmannie przypomniałam sobie o tym cudownym kosmetyku. Jest niesamowicie czerwony i faktycznie kolor dłużej się trzyma. Jednak do mycia włosów koniecznie trzeba nałożyć rękawiczki. Paznokcie moment się zafarbują. :) Polecam dla czerwonowłosych! Nie jest drogi, warto go wypróbować! 
A Batiste? Przeczytałam na blogu Anwen, że bardzo poleca - więc postanowiłam go kupić. Miałam nawet przyjemność poznać ją osobiście. Współpracowałyśmy razem przy programie śniadaniowym dla Dzień Dobry TVN w wydaniu sylwestrowym. :)


A teraz... CIAŁKO! 

Tak na wstępie Wam powiem, że nie lubię tych wszystkich balsamów do ciała. Okropnie się kleją i długo wchłaniają... może polecicie mi coś, co mnie naprawdę zadowoli i się sprawdzi?
A ja pokażę Wam co dziś kupiłam!

Nivea - Mleczko wygładzające -masło shea

27,99 zł - w promocji 14,27 zł 
No dobra... kupiłam duże opakowanie. Tylko dlatego, że bardziej się opłacało. 
Po wyjściu z basenu czy z jeziora zawsze smaruję się balsamem. Skóra jest dość sucha, więc trzeba jej wtedy pomóc. A Nivea tak pięknie pachnie... może akurat będzie strzałem w dziesiątkę?

Eveline - slime extrime oraz Bielenda - krem nawilżająco brązujący


Eveline Extrime 19,99 zł na  10,20zł | Bielenda Magic 13,99 zł na 7,20 zł 

Te dwa balsamy kupiłam z ciekawości. Raczej nie wierze w rzekomo wyszczuplające kremy do ciała, ale stwierdziłam, że ładnie pachnie to mogę wypróbować. A brązujący? Hm.. Nie używałam tego typu balsamów bo zawsze bałam się plam... tu producent zapewnia, że nie mam czego się bać. A jak się okaże w praktyce? Zobaczymy!
__________________________________

Mam nadzieję, że przydadzą Wam się te krótkie opisy na temat kosmetyków. Myślę, że warto wybrać się do Rossmanna i kupić nie tylko kosmetyki, które używacie na co dzień , ale także spróbować czegoś nowego. Może akurat okaże się hitem? Ta promocja jest świetnym sposobem na wypróbowanie większej ilości kosmetyków za dużo niższą cenę!

Pozdrawiam i do zobaczenia! 
Agata 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy warto kupić farbę Colorista L'Oréal Paris?

Czy warto pracować jako animator dla dzieci?